عضویت در خبرنامه

پیوندهای سازمان

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره):توزیع مبالغ زکات فطریه جمع آوری شده در کوتاهترین زمان میان نیازمندان

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه تا کنون ۱۱۰ میلیارد ریال زکات فطریه و کفاره جمع آوری شده است، گفت: در تمامی محلات نیازمندانی که زکات فطریه به آنان تعلق می گیرد، شناسایی شدند که با جمع آوری این وجوهات در کوتاهترین زمان ممکن میان افراد نیازمند توزیع شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)،حسین انواری گفت: ماه عظیم و شریف رمضان، یک ضیافت بسیار بزرگ و با نشاط است که هر لحظه از این ماه مبارک درس و سازندگی است.
وی با بیان اینکه هدف این نهاد از برگزاری جشنهای ملی و مذهبی در سطح کشورتوسعه فرهنگ احسان و نوع دوستی در جامعه است،یادآور شد:در این ماه مبارک،با کاهش جرائم،فزونی محبتها و تغییر در نوع گفتار و رفتار افراد مواجه می شویم که تمامی این موارد نشات گرفته از نورانیت دلها و همدلیها در این ماه شریف است.
وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس همدلی و وحدت فکری و عملی مردم بنا شده است،یادآور شد:این نهاد نیز به دنبال ایجاد صحنه سبقت در خیرات است و اینکه مردم خود متولی رسیدگی به امور و حل معضلات یکدیگر باشند.
وی با بیان اینکه توجه مردم به حل مشکلات دیگران از زیباییهای کشور ما محسوب می شود،تصریح کرد:باید از مردم فهیم کشورمان که همیشه در صحنه عمل حضور دارند،قدردانی کنیم.
انواری در خصوص نحوه جمع آوری وجوه فطریه توسط پایگاههای کمیته‌امداد امام(ره) ،مصلاهای برگزاری نماز عید و مساجد،خاطر نشان کرد: در تمامی محلات نیازمندانی که زکات به آنان تعلق می گیرد شناسایی شدند و با جمع آوری زکات فطریه در کوتاهترین زمان میان افراد نیازمند توزیع شده است.
وی در ادامه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه گفت:پایگاههای امداد امام(ره) در طول سال جهت جمع آوری کمکهای مردمی برای مظلومان غزه فعال و همچنین شماره حساب ۵۵۵۵ بانک ملی شعبه کمیته امداد امام(ره) قابل واریز در سراسر کشور و دستگاههای خودپرداز بانکها آماده دریافت کمکهای نقدی هموطنان مومن و شریف است و تا کنون نیز این کمکهای مردمی کشورمان از طریق ممکن در اختیار آنان قرار گرفته و در مقاومت این افراد نیز تاثیر گذار بوده است.

نوشتن دیدگاه


+ یک = شش

  • v1 وارثین۱

    نخستین شماره ی نشریه ی وارثین در تابستان سال ۱۳۸۷ […]

حامیان مهرباران