عضویت در خبرنامه

پیوندهای سازمان

ورزش های رزمی در مناطق محروم قم

حسن محمدی‌تبار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به راه‌اندازی مدرسه ورزش‌های رزمی اظهار کرد: علاوه بر آموزش شرکت‌کنندگان در ورزش‌های رزمی در این مدرسه، به مسائل فرهنگی و مسائل روحی جوانان و نوجوانان پرداخته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دوره‌های عمومی کونگ فو، تکواندو و ژیمناستیک با هدف جذب نوجوانان و جوانان به این ورزش در این مدرسه برگزار می‌شود.

مدیر مجتمع فرهنگی نور با اشاره به برگزاری دوره‌های تخصصی در مدرسه ورزش‌های رزمی گفت: این دوره‌ها در قالب موضوعات نگاه اسلام به ورزش، رشد و تکامل حرکتی، مبانی آمادگی جسمانی، روانشناسی ورزش، نقش تغذیه در ورزش و تجزیه و تحلیل مهارت‌ها زیر نظر استادان مجرب دانشگاه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دوره‌های فرهنگی شامل اردوهای تفریحی و فرهنگی، برگزاری مراسم‌های مذهبی، آموزش کوهنوردی تخصصی و نقد و بررسی فیلم‌های آموزشی است.

محمدی‌تبار عنوان داشت: علاقه‌مندان به ثبت‌نام در مدرسه ورزش‌های رزمی باید نام، نام خانوادگی و سن خود را به علاوه عدد ۹۰ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۵۶۱۱۰ ارسال کنند.

وی به فعالیت‌های بخش تربیت بدنی مجتمع فرهنگی نور اشاره کرد و افزود: تربیت بدنی مجتمع با کسب عناوین آسیایی، کشوری و استانی در سال ۸۹ و ۹۰ یکی از حوزه‌های موفق استان بوده است.

مدیر مجتمع فرهنگی نور عنوان داشت: دوره‌های ژیمناستیک، تکواندو، دفاع شخصی، آمادگی جسمانی، ورزش‌های همگانی، کاراته و ایروبیک صبح‌ها ویژه خواهران در مجتمع نور برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: بخش تربیت بدنی مجتمع فرهنگی نور در رشته‌های تکواندو، ووشو، کونگ فو و ژیمناستیک بعد از ظهرها ویژه برادران فعال است.

نوشتن دیدگاه


یک + شش =

  • v1 وارثین۱

    نخستین شماره ی نشریه ی وارثین در تابستان سال ۱۳۸۷ […]

حامیان مهرباران