عضویت در خبرنامه

پیوندهای سازمان

۱۱ هزار کودک تحت حمایت بهزیستی بیمه شدند

رئیس دبیرخانه مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد: طرح بیمه آتیه کودکان آسمانی برای ۱۱ هزار نفر از این کودکان اجرا شده است.

 محمد نصیری، رئیس دبیرخانه مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشورعنوان کرد: در بحث حمایت از کودکان دو طرح حامی و بیمه آسمانی توسط سازمان بهزیستی در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در بحث حمایت از فرزندان سازمان بهزیستی و فرزندان زنان سرپرست خانوار دو بحث مطرح است، یکی تأمین نیازهای روزمره آنها که به کمک طرح اکرام ایتام در قالب تأمین هزینه روزمره زندگی انجام می شود که در این خصوص مشکل عمده ای وجود ندارد.

نصیری مشکل اصلی در خصوص حمایت از فرزندانی که در شیرخوارگاه ها و مراکز شبه خانواده نگهداری می شوند را تأمین آتیه این کودکان عنوان و اظهار کرد: وقتی این کودکان از مراکز ما ترخیص می شوند نیازمند تأمین جهیزیه، مسکن، اشتغال و… هستند که برای این کار طرح پیشرفته بیمه آتیه کودکان آسمانی را اجرا می کنیم.

وی خبر داد: تاکنون پنج هزار نفر از کودکان بهزیستی توسط خود سازمان و شش هزار کودک نیز توسط خیران بیمه شده اند و این طرح با همکاری «بیمه نوین» انجام و تمام اقدامات مربوط به حامی یابی، معرفی این طرح به خیران و تبلیغ آن توسط بیمه نوین صورت می گیرد.

یادآوری می شود، بیش از ۲۳ هزار کودک در مراکز شیرخوارگاهی و شبه خانواده سازمان بهزیستی نگهداری می شوند.

نوشتن دیدگاه


+ نُه = ده

  • mehrbaran-irs-home وارثین ۶

    ششمین شماره نشریه وارثین در زمستان سال ۸۸ انتشار یافت. […]

  • imam-moosa04 امام موسی صدر

    حرکت المحرومین «حرکت المحرومین از ایمان حقیقی به خدا و […]

حامیان مهرباران