عضویت در خبرنامه

پیوندهای سازمان

آموزش مهدویت در مناطق محروم قم

حسن محمدی‌تبار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش مهدویت اظهار کرد: واحد امور مساجد خواهران مجتمع نور با همکاری بنیاد فرهنگی مهدویت اقدام به برگزاری این دوره‌ها با هدف گسترش معارف مهدوی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: دوره آموزش مهدویت به صورت فشرده با حضور استادان مجرب و با تجربه برگزار می‌شود و کسانی ‌که این دوره‌ها را با موفقیت بگذرانند گواهی‌نامه پایان دوره دریافت می‌کنند.

مدیر مجتمع فرهنگی نور یادآور شد: علاقه‌مندان شرکت در این دوره‌ها می‌توانند نام، نام خانوادگی و سن خود را به همراه عدد ۱۰۷ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۵۶۱۱۰ ارسال کنند.

وی با اشاره به واحد آموزشگاه مجتمع فرهنگی نور گفت: برنامه‌های این بخش با هدف تربیت نیروهای متعهد و متخصص برای جامعه اسلامی برگزار می‌شود تا با غنی‌سازی افکار مانع گرایش آنها به ناهنجاری‌های اجتماعی شود.

محمدی‌تبار با بیان اینکه برنامه‌های آموزشی این مجتمع برای گروه‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود عنوان داشت: شناسایی و جذب دانش‌آموزان مستعد به منظور تربیت نخبگان، تربیت مربیان متعهد و متخصص برای مجتمع و دیگر مراکز فرهنگی و به کارگیری شیوه‌های جذب مخاطب از جمله اهداف و فعالیت‌های این واحد است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های آموزشی مجتمع در قالب علمی، فنی و هنری صبح‌ها ویژه خواهران و بعد از ظهرها ویژه برادران برگزار می‌شود که علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره می‌توانند نام، نام خانوادگی و سن خود را به همراه عدد ۱۲۰ به سامانه پیامکی مجتمع ارسال کنند.

نوشتن دیدگاه


نُه + چهار =

  • v5 وارثین۵

    وارثین ۵ در تابستان ۱۳۸۸ انتشار یافت. * سرمقاله * […]

حامیان مهرباران