عضویت در خبرنامه

پیوندهای سازمان

بهره مندی از بهترین شکل استفاده از تکنولوژی جدید برای کمک به محرومان

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) بر بهره مندی از بهترین شکل استفاده از تکنولوژی جدید برای کمک به محرومان و نیروی انسانی کارآمد و تولید کننده تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)،حسین انواری در جمع معاونان،مدیران و روسای دفتر مرکزی این این نهاد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس،با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد تحول در این نهاد،گفت:تحول این نهاد در سه صحنه مشارکتهای مردمی،کارآمدی امداد امام (ره) و توانمندسازی خانواده های نیازمند صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این نهاد مردمی، متکی به حضور و مشارکت و قبول مسئولیت مردم است،افزود:سرمایه گذاری زیادی در این زمینه انجام شده است که افزایش میزان اعتماد ومشارکت مردم مصداق آن است و به عنوان سرمایه ای ارزشمند محسوب می شود.

وی با اشاره به امضای بیش از ۹۰ تفاهم نامه با دستگاههای مختلف و انجام کار مشترک،یادآور شد:اکنون امداد در صحنه های علمی و پژوهشی و حوزه دانشگاهی حرف برای گفتن دارد و این در حالی است که در زمانهای گذشته این نهاد تنها با صندوق صدقه شناخته می شده است.

وی به بحث کارآمدی این نهاد اشاره کرد و یادآورشد:دگرگونی در ساختارها،فرآیندها، مقررات و ضوابط نظامات تصمیم سازی و تصمیم گیری از جمله این موارد است و اکنون توانمندسازی مددجویان به عنوان محور فعالیتهای این نهاد قرار گرفته است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اثرگذاری این نهاد در میان خانواده های نیازمند،اظهار کرد:رویکرد توانمندسازی این نهاد جزء ادبیاتی بود که امداد آن را مطرح و اکنون در سراسر کشور در میان تمامی دستگاهها مورد توجه و گسترش واقع شده و توجه به تقویت نهاد خانواده و سرمایه گذاری در مهارت آموزی خانواده ها نیز از محورهای مورد توجه این نهاد است.

وی خاطر نشان کرد: این نهاد اکنون در سکوی بلندی از خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته و همچنان به سمت یک نهاد در شان نظام ولایی در حرکت و به عنوان یک الگوی خدمتگزاری نیز مطرح است.

نوشتن دیدگاه


نُه + = چهارده

  • v1 وارثین۱

    نخستین شماره ی نشریه ی وارثین در تابستان سال ۱۳۸۷ […]

  • keyghobadi01 حسین کیقبادی

    سرهنگ حسین کیقبادی، در سال ۱۳۲۵ در شهرستان زابل متولد […]

حامیان مهرباران