عضویت در خبرنامه

پیوندهای سازمان

خودکفایی ۱۰۰هزار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره)از مراسمی تحت عنوان شکرانه خروج یکصد هزار خانوار تحت پوشش این نهاد خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)،محمد امید در نشست خبری با خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: ۴۲درصد از طرح های اشتغال مربوط به طرح خدماتی،۳۶درصد مربوط به دامپروری،۹درصد صنایع دستی،۴درصد کشاورزی،۸درصد صنفی و صنعتی و۱درصد از محل کاریابی است.

وی یادآورشد:بیش از ۶۸ درصد افراد خودکفا شده با سرپرست مرد و ۳۲درصد با سرپرست زن به خودکفایی رسیده اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) میانگین درآمد این افراد را ۶۷۰هزا تومان عنوان کرد و گفت:حداقل در آمد این خانواده ها ۴۵۰هزار تومان و حداکثر ۲میلیون و ۵۰۰هزار تومان برآورد شده است.

گفتنی است این مراسم با حضور محمدرضا رحیمی،معاون اول رئیس جمهور؛ عبد الرضا شیخ الاسلامی،وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی؛حبیب ا… عسگراولادی،نماینده ولی فقیه در کمیته امداد امام خمینی(ره)؛حسین انواری،سرپرست این نهاد و جمعی دیگر از مسئولان کشوری در سالن همایش غدیر کمیته امدادامام خمینی(ره) روز سه شنبه ۲۱ آذر سال جاری از ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد.

همچنین در حاشیه این مراسم ۲۴ غرفه از دستاوردهای خودکفایی خانواده های تحت پوشش سایر استانها به نمایش گذاشته می شود.

سال گذشته نیز جشن خودکفایی ۸۰هزار خانوار تحت حمایت این نهاد با حضور محمود احمدی نژاد،رئیس جمهور کشورمان برگزار شد و این افراد از چرخه حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره)خارج شدند.

نوشتن دیدگاه


+ هفت = ده

  • v1 وارثین۱

    نخستین شماره ی نشریه ی وارثین در تابستان سال ۱۳۸۷ […]

  • keyghobadi01 حسین کیقبادی

    سرهنگ حسین کیقبادی، در سال ۱۳۲۵ در شهرستان زابل متولد […]

حامیان مهرباران