عضویت در خبرنامه

پیوندهای سازمان

ساخت مجتمع کودکان بی‌سرپرست کیش توسط کتایون ریاحی

با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور و کتایون ریاحی از هنرمندان مطرح سینما، تلویزیون و تئاتر، نخستین مجتمع خیریه ویژه کودکان بی‌سرپرست و نیازمندان در جزیره کیش افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور، صبح امروز با حضور همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور و کتایون ریاحی از هنرمندان مطرح سینما، تلویزیون و تئاتر، نخستین مجتمع و مرکز خیریه ویژه کودکان بی‌سرپرست و نیازمندان در جزیره کیش افتتاح شد.

در حالی مجتمع اشاره شده در جزیره کیش افتتاح شد که قرار است این مجتمع به روستاها و مناطق محروم کیش خدمات ویژه‌ای را در بخش‌های مختلف حمایتی ارائه کند.

همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم افتتاح مجتمع خیریه در کیش اظهارداشت: افتتاح این مجتمع در راستای توسعه مشارکتهای مردمی سازمان و با توجه به رویکرد جدید بهزیستی صورت گرفته است.

وی از حضور هنرمندان و چهره‌های مطرح هنری در حمایت از مددجویان،کودکان بی‌سرپرست در کشور خبرداد و گفت: خوشبختانه با طراحی و برنامه ریزی که از سوی بهزیستی و جامعه هنری صورت گرفته است این مشارکت نسبت به سالهای گذشته افزایش یافته است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: خوشبختانه تعاملات خوبی بین سازمان بهزیستی و جامعه هنری وجود دارد و افتتاح مراکز خیریه در سطح کشور می‌تواند در کاهش فقر زدایی و حمایت از نیازمندان موثر باشد.

وی ادامه داد: بزودی مراکز خیریه دیگری در سطح کشور با همکاری دیگر هنرمندان افتتاح خواهد شد که این می‌تواند برای کشور و قشرهای ضعیف موثر باشد.

کتایون ریاحی نیز در مراسم افتتاح نخستین مجتمع خیریه کودکان بی‌سرپرست و نیازمندان در جزیره کیش اظهار داشت: بنده سال‌ها به طور آشکار و مخفی اقداماتی را در جهت حمایت از کودکان بی سرپرست و نیازمندان انجام داده‌ام و از این کار لذت می‌برم.

وی در خصوص دلیل ساخت و احداث نخستین مجتمع خیریه کودکان بی‌سرپرست و نیازمندان در کیش گفت: با توجه به اینکه بنده در این جزیره زندگی ‌می‌کنم و با مشکلات مردم آشنا هستم تصمیم گرفتم تا این مجتمع را در این منطقه و در جهت حمایت از کودکان بی سرپرست بسازم.

این هنرمند کشورمان ادامه داد: خوشبختانه سازمان بهزیستی نیز در صدور مجوز و همچنین مراحل مختلف کار همکارهای لازم را داشته است.

ریاحی ادامه داد: افتتاح این مجتمع با دو هدف انجام شده است که در گام اول بنا داریم خدماتی را در بخش‌های حمایتی قشر ضعیف در شرایط مختلف انجام دهیم و در گام بعدی به موضوع توانمند سازی قشر نیازمند توجه خواهد شد.

نوشتن دیدگاه


شش + = ده

  • v2 وارثین۲

    دومین شماره نشریه وارثین در پائیز سال ۱۳۸۷ انتشار یافت. […]

  • keyghobadi01 حسین کیقبادی

    سرهنگ حسین کیقبادی، در سال ۱۳۲۵ در شهرستان زابل متولد […]

حامیان مهرباران