عضویت در خبرنامه

پیوندهای سازمان

مجموعه کتاب‌های سومین دوره جشنواره “مهرباران” منتشر شد

به گزارش روابط‌عمومی سازمان دانشجویان؛ کتاب­های مجموعه داستان، شعر و مقاله‌های سومین دوره‌ی جشنواره‌ی مهرباران انتشار یافت.

این مجموعه شامل سه کتاب با عنوان «روزهای سپید می‌آید»، «باران مهر» و «مهرباران» می‌باشد.

در کتاب «روزهای سپید می‌آید» ۵۰ شعر در قالب­های گوناگون که به مرحله­ ی نهایی داوری این جشنواره راه یافته بودند، انتشار یافته است. در کتاب «باران مهر» ۱۱ داستان برتر این جشنواره که شامل آثار برگزیده و همچنین آثار مورد تقدیر می­ باشد به چاپ رسیده است؛ همچنین در کتاب «مهرباران» ۸ مقاله­ ی برتر جشنواره در حوزه­ ی محرومیت زدایی دیده می­شود.

این کتاب‌ها منتخب صدها اثری است که در زمستان سال ۱۳۹۱ به دبیرخانه­ ی دانشجویی «حمایت از محرومان» رسیده است. این جشنواره­ ی فرهنگی دانشجویی با عنوان سومین جشنواره­ ی دانشجویی _ فرهنگی محرومیت‌زدایی مهرباران «یادواره‌ی شهید رجایی» در سال گذشته به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی در محورهای احسان و نیکوکاری»، «فرهنگ جهادی و محرومیت­ زدایی فرهنگی» و «جایگاه و نقش نهادهای مردمی و غیردولتی در محرومیت­ زدایی»  برگزار گردید.

این کتابها برای صاحبان آثار منتشر شده ارسال خواهد شد. سایر عزیزانی که مایل به تهیه این کتاب ها هستند به دفتر این سازمان مراجعه نمایند.

نوشتن دیدگاه


شش + = هفت

  • v5 وارثین۵

    وارثین ۵ در تابستان ۱۳۸۸ انتشار یافت. * سرمقاله * […]

حامیان مهرباران