عضویت در خبرنامه

پیوندهای سازمان

ارائه خدمات مشاوره‌ای و روانشناختی در منطقه زلزله زده بوشهر

رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور از ارائه خدمات مشاوره‌ای و روانشناختی در منطقه زلزله زده بوشهر از سوی بهزیستی و تیم‌های تخصصی خبر داد و گفت: به‌زودی فاز دوم خدمات به زلزله‌زدگان آغاز خواهد شد.

کاظم نظم‌ده با اشاره به اینکه یکی از مهمترین موضوعات در ارائه خدمات در بلایای طبیعی ساماندهی و فرماندهی خدمات به آسیب دیده‌گان است، اظهار داشت: خوشبختانه براساس برنامه‌های ستاد مدیریت کشور خدمات به صورت گسترده به زلزله زده‌گان در استان بوشهر و در منطقه زلزله قرار دارند، ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: فرماندهی خدمات براساس قانون به ستاد مدیریت کشور که در وزارت کشور مستقر است داده شده است که همه دستگاه‌ها و نهادها موظف هستند براساس برنامه ستاد مدیریت کشور عمل کنند.

نظم‌ده بیان داشت: تمامی وظایف دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی در ستاد مدیریت کشور معین و مشخص است و همه باید براساس وظایفی که از قبل اعلام شده است عمل کنند.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور بیان داشت: بهزیستی با توجه به یک دهه تجربه توانسته است خدمات خوبی را در بلایای طبیعی و از جمله زلزله به هموطنان ارائه کند.

وی اضافه کرد: بهزیستی مبدا طرح محب در کشور بوده است که در این طرح خدمات خوبی در شرایط اضطراری به خانواده‌ها ارائه شده است.

نظم‌ده بیان داشت: ارائه خدمات مشاوره‌ای در بلایا یکی از وظایفی است که به عهده سازمان بهزیستی قرار داده شده است و این سازمان در زلزله‌های بم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی و همچنین بوشهر اقدامات خوبی انجام داده است.

وی تصریح کرد: سازمان بهزیستی آمادگی دارد چنانچه سایر نهادها و NGO ‌ها بخواند خدمات مشاوره‌ای و حمایتی و روانشناختی به زلزله‌زدگان بوشهری بدهند حمایت‌های ویژه‌ای را از این نهادها انجام دهد.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی  کشور تأکید کرد: تمامی خدمات مشاوره‌ای و روانشناختی باید از طریق سازمان بهزیستی کشور به زلزله‌زدگان بوشهری ارائه شود و این در حالی است که به‌زودی فاز دوم خدمات در منطقه زلزله زده آغاز خواهد شد.

نوشتن دیدگاه


+ نُه = یازده

  • v2 وارثین۲

    دومین شماره نشریه وارثین در پائیز سال ۱۳۸۷ انتشار یافت. […]

  • keyghobadi01 حسین کیقبادی

    سرهنگ حسین کیقبادی، در سال ۱۳۲۵ در شهرستان زابل متولد […]

حامیان مهرباران