عضویت در خبرنامه

پیوندهای سازمان

ارزیابی مثبت فعالیت‌های سازمان داوطلبان از سوی فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر/ نیازمندان و اقشار محروم ایران از بهترین خدمات داوطلبانه برخوردارند

رئیس اداره فعالیت های جوانان و توسعه داوطلبی فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر، خانه های داوطلب جمعیت هلال احمر ایران را الگوی موفق برای سایر جمعیت ملی کشور ها در خصوص نگهداشت و استمرار داوطلبان دانست .

به گزارش روابط عمومی سازمان داوطلبان، جری لو طی مکاتبه ای با فرح ناز رافع رئیس سازمان داوطلبان راهکارها، برنامه‌ها و چشم انداز آتی این سازمان برای توسعه فعالیت های داوطلبانه و زمینه سازی برای بهره مندی بیشتر از توان آنان در جمعیت هلال احمر را قابل تحسین خواند.
وی با بیان این مطلب که کیفیت و کمیت خدمات داوطلبانه ارائه شده از سوی داوطلبان ایرانی بسیار کم نظیر و متنوع است، افزود: راهبری و مدیریت چنین نیروی عظیمی حائز توجه است و با راهبرد اتخاذ شده در این سازمان ، اطمینان حاصل برای فدراسیون فراهم آمد که نیازمندان و اقشار محروم ایران از بهترین خدمات داوطلبانه برخوردار هستند.
رئیس اداره فعالیت های جوانان و توسعه داوطلبی فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر خاطر نشان کرده است فعالیت های سازمان داوطلبان به ویژه در خانه های داوطلب تهران و اصفهان از سوی فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر به عنوان یک الگو و نمونه موفق مورد کاوی می شود تا تجربیات ارزشمند و ایده های آنان برای توسعه فعالیت های بشردوستانه و داوطلبانه در سطح جمعیت های ملی سایر کشور های دنیا به اشتراک گذاشته شود.
جری لو در این مکاتبه با ابراز خرسندی و قدردانی از استقبال اعضا و داوطلبان و مسئولان سازمان داوطلبان، اظهار کرده است: این همراهی موجب پربارتر شدن ماموریت من شد و زمانی که در جمع شما و داوطلبان ایرانی بودم ، واقعا احساس می کردم در جمع خانواده خود هستم.
گفتنی است وی در خرداد ماه سال جاری، برای بازدید از فعالیت های جمعیت هلال احمر به ایران سفر کرده بود.

نوشتن دیدگاه


+ نُه = هفده

  • v5 وارثین۵

    وارثین ۵ در تابستان ۱۳۸۸ انتشار یافت. * سرمقاله * […]

حامیان مهرباران