عضویت در خبرنامه

پیوندهای سازمان

اهدای «تندیس خدمت» به رئیس جمهور توسط جهاد دانشگاهی

در حاشیه جلسه روز سه شنبه ۱۴ اسفند شورای عالی انقلاب فرهنگی، سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، «تندیس خدمت» را به دکتر احمدی‌نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران اهدا کرد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان  جهاد دانشگاهی، دکتر یادگاری؛ رئیس جهاد دانشگاهی، در حاشیه جلسه روز سه شنبه ۱۴ اسفند شورای عالی انقلاب فرهنگی، تندیس خدمت به همراه لوح سپاس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و  گروه‌های جهادی دانشجویی جشنواره ملی مهرباران را به رئیس جمهوری تقدیم کرد.

tandis

این لوح به مناسبت برگزاری سومین جشنواره فرهنگی دانشجویی حمایت از محرومان «مهرباران» (یادوارده شهید رجایی) از طرف دانشجویان و نمایندگان گروه های جهادی دانشجویی جشنواره به رئیس جمهورمحترم اهدا شد.

جشنواره ملی «مهرباران» به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و مشارکت دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در دانشگاه تهران برگزار شده‌ است.

شایان ذکر است تندیس خدمت جهت اعطائ به فعالان و پشگامان حوزه محرومیت زدای در کشور طراحی شده که در جشنواره سوم برای نخستین بار و به اتفاق آرای اعضای شورای ارزیابی به رئیس جمهور محترم تعلق گرفت. در لوح سپاس چنین آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ﻣﺤﺮوﻣﯿﺖ زداﯾﯽ ﻋﻘﯿﺪه و راه و رﺳﻢ زﻧﺪﮔﯽ ﻣﺎﺳﺖ 

امام خمینی (ره)

برادر ارجمند
جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد
رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

 با سلام و احترام

 ضمن اعلام مراتب سپاس فراوان به خاطر ارسال پیام پرمهر و دلگرم‌کننده‌ی جنابعالی به مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی فرهنگی دانشجویی حمایت از محرومان «مهرباران» (یادوارده شهید رجایی)که به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و مشارکت دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در دانشگاه تهران برگزار شد، به استحضار می‌رساند شورای ارزیابی و انتخاب دبیرخانه دانشجویی«حمایت از محرومان»، پس از بررسی فعالیت‌های صورت گرفته در دوره‌ی هشت ساله ریاست جهموری و با توجه به اهتمام ویژه و تلاش خستگی‌ناپذیر جنابعالی در راستای توسعه عدالت اجتماعی و زدودن غبار فقر و محرومیت از چهره‌ی کشور عزیزمان، به اتفاق آرا و برای نخستین بار، به نمایندگی از تمام گروه‌های دانشجویی و دانشجویان فعال در حوزه محرومیت‌زدایی در سراسر کشورتندیس خدمت را به جنابعالی تقدیم می‌نماید.

 امیدواریم این حرکت فرخنده و مبارک که در دوره مسئولیت جنابعالی شتاب فزاینده‌ای به خود گرفته است، در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج)و تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، تا محو کامل فقر و محرومیت از ایران اسلامی ادامه یابد.

 توفیقات روزافزون جنابعالی را از خداوند متعال خواستاریم

سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی
نمایندگان گروه‌های جهادی دانشجویی جشنواره ملی مهرباران
اسفند ماه ۱۳۹۱

یک پاسخ برای “اهدای «تندیس خدمت» به رئیس جمهور توسط جهاد دانشگاهی”

نوشتن دیدگاه


نُه + شش =

  • mehrbaran-irs-home وارثین ۶

    ششمین شماره نشریه وارثین در زمستان سال ۸۸ انتشار یافت. […]

حامیان مهرباران