عضویت در خبرنامه

پیوندهای سازمان

دکتر فرهادی و دکتر موسوی دو گزینه پیشنهادی شورای عالی هلال احمر به رئیس جمهور

شورای عالی جمعیت هلال احمر با حضور نمایندگان جدید رئیس جمهور شامگاه چهارشنبه در ساختمان صلح تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، در ابتدای این جلسه دکتر ابوالحسن فقیه رئیس جمعیت هلال احمر به ارائه گزارشی از اقدامات ۴ سال گذشته در هلال احمر پرداخت و در ادامه، موضوع تعیین رئیس جدید جمعیت هلال احمر و بررسی شرایط کاندیداهای ریاست در دستور کار جلسه شورا قرار گرفت.

براساس این گزارش، در این جلسه که آقایان دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، دکتر حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور و دکتر علی نوبخت به عنوان نمایندگان رئیس‌جمهور حضور داشتند، پس از بحث و بررسی و ارائه برنامه‌های کاری توسط ۶ کاندیدای ریاست جمعیت، آقایان دکتر محمد فرهادی با ۱۴ رای و دکتر ابوالقاسم موسوی با ۴ رای از سوی شورای عالی هلال احمر جهت تصدی مسئولیت ریاست جمعیت انتخاب و به رئیس جمهور معرفی شدند.

گفتنی است، آقایان دکتر پیوندی ۱ رای، دکتر اکرمی ۱ رای، دکتر شجاع ۳ رای و دکتر علمداری ۲ رای اعضای شورای عالی هلال احمر را به خود اختصاص دادند.

لازم به ذکر است با معرفی دو گزینه پیشنهادی شورای عالی، یک گزینه به عنوان رئیس جدید جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از سوی رئیس جمهور انتخاب و منصوب خواهد شد.

نوشتن دیدگاه


+ هفت = هشت

  • v3 وارثین ۳

    سومین شماره نشریه ی وارثین در زمستان سال ۱۳۸۷ انتشار […]

  • imam-moosa04 امام موسی صدر

    حرکت المحرومین «حرکت المحرومین از ایمان حقیقی به خدا و […]

حامیان مهرباران