عضویت در خبرنامه

پیوندهای سازمان

فروش۲۲ میلیاردی تولیدکنندگان داخلی در فروشگاه نوروزی کمیته امداد

رئیس مرکز خدمات تولیدی و بازرگانی کمیته امداد امام خمینی(ره) از فروش۲۲ میلیارد تومانی تولید کنندگان داخلی کشور در فروشگاه نوروزی این نهاد و ورود ۵/۲ میلیون نفر از مددجویان و نیازمندان به این فروشگاه خبرداد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی واطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)، سید عمرالله حسینی در مراسم اختتامیه بیست و هفتمین فروشگاه نوروزی کمیته امداد امام (ره) با بیان اینکه در این نمایشگاه با برپایی بیش از ۷۰ غرفه،حدود ۵هزار و ۶۰۰قلم کالاعرضه شده است،گفت: مجموع فروش در مدت برپایی این نمایشگاه حدود ۲۲ میلیارد تومان برآورد شده است که ۱۰میلیارد آن مربوط به بن توزیعی و مابقی خرید نقدی مراجعان بوده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۸نفر از پرسنل رسمی و غیر رسمی کمیته امداد امام (ره) در مدت برپایی این فروشگاه به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد خدمات مناسبی را ارائه کرده اند،تصریح کرد: به منظور رفاه حال مددجویان، شرکت واحد اتوبوسرانی در ۴هزار سرویس نسبت به انتقال مددجویان تحت حمایت از پایانه های:آزادی،فیاض بخش،بهشتی و خاوران به فروشگاه اقدام کرده است.

رئیس مرکز خدمات تولیدی و بازرگانی کمیته امداد امام خمینی(ره) به ارائه خدمات مددکاری به مراجعان به فروشگاه نوروزی کمیته امداد امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت:در بخش استان تهران هزار و ۳۰۵ مورد به مبلغ بیش از ۱۵ میلیون تومان و از طرف دفتر مرکزی هزار و ۵۰۰ مورد با مبلغ ۲۰ میلیون تومان خدمات مددکاری ارائه شده است.

حسینی از تعداد ۹۷۰مورد بازرسی از غرفه ها خبر داد و تصریح کرد:نتایج بازرسی در پرونده غرفه داران ثبت شده است و در برنامه های آتی امداد موارد ذکر شده مورد نظر اعضاء ستاد قرار خواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرد:۹۴ موسسه خیریه نیز به مبلغ ۶ میلیارد ریال جهت کمک به نیازمندان از این فروشگاه کالا دریافت کرده اند.

وی در پایان ضمن تشکر ویژه از وزارت بازرگانی، از سایر مسئولان،پلیس راهبر،اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، خدمات و پشتیبانی،حراست کمیته امداد امام خمینی(ه) به عنوان دست اندرکاران برپایی این فروشگاه تقدیر و تشکر کرد.

همچنین در این مراسم ۵ غرفه برتر و ۱۲ فروشنده برتر با توجه به شاخصهای مورد ارزیابی، از سوی مسئولان ارشد این نهاد مورد تقدیر واقع شدند.

گفتنی است فروشگاه نوروزی ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) از ۵ بهمن ماه سال گذشته آغاز به کار کرد و روز گذشته(شنبه)به کار خود پایان داد.

نوشتن دیدگاه


+ هشت = یازده

  • v1 وارثین۱

    نخستین شماره ی نشریه ی وارثین در تابستان سال ۱۳۸۷ […]

حامیان مهرباران