عضویت در خبرنامه

پیوندهای سازمان

مشاور وزیر آموزش وپرورش:به مناطق محروم توجه ویژه می شود

به گزارش ایرنا، کاظم حجازی روز سه شنبه در نشست شورای معاونان آموزش وپرورش هرمزگان افزود: این مهم نه یک وظیفه اداری بلکه به فرموده امام راحل یک تکلیف است که همیشه باید مدنظر باشد.

وی بیان داشت: برای اینکه این اصل در اجرا دیده شود در سند چشم انداز به خوبی مورد توجه قرار گرفته و در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز نظر ویژه به آن شده است.

مشاور وزیر آموزش وپرورش درامور مناطق محروم خاطرنشان کرد: هیچ محدودیتی نباید مانع تحصیل دانش آموزان مناطق محروم و رسیدن به درجات علمی باشد وهمه باید دراین امر مهم خود را مسوول بدانیم.

حجازی درپایان با تاکید برهمگرایی همه دستگاه ها در حل مشکلات مناطق محروم به ویژه در حوزه آموزش و پرورش گفت: برغم تمامی کمبودها تلاش شده تا امکانات آموزشی را برای رعایت عدالت آموزشی بر اساس برنامه های سند تحولی درمناطق محروم فراهم کنیم.

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان نیز با اشاره به وضعیت خاص جغرافیایی این استان خواستار توجه مضاعف به امور آموزش وپرورش در مرمزگان شد.

به گفته احمد آخوندی، شرایط اقلیمی وپراکندگی خاص منطقه برخی محدویت ها را در امر تعلیم وتربیت در این مناطق مضاعف کرده که ضرورت توجه ویژه مسوولان را می طلبد

نوشتن دیدگاه


هشت + = نُه

  • mehrbaran-irs-home وارثین ۶

    ششمین شماره نشریه وارثین در زمستان سال ۸۸ انتشار یافت. […]

حامیان مهرباران