عضویت در خبرنامه

پیوندهای سازمان

همکاری یونیسف با سازمان جوانان هلال احمر در زمینه پیشگیری از اعتیاد/ اختصاص اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی به سازمان جوانان هلال‌احمر برای پیشگیری از اعتیاد

رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر با بیان اینکه موضوع اعتیاد ارتباط مستقیمی با رفتارهای پرخطر و افزایش آمار ابتلا به ایدز و اعتیاد دارد، گفت: یونیسف با سازمان جوانان هلال‌احمر در زمینه پیشگیری اجتماعی از اعتیاد همکاری خواهد داشت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، وحید قبادی‌دانا درباره اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر گفت: پروژه‌ای در زمینه پیشگیری اجتماعی از اعتیاد با همکاری یونیسف خواهیم داشت که بر اساس آن، فعالیت‌هایی در زمینه کاهش رفتارهای پر خطر جامعه انجام می‌شود.
وی یکی از فعالیت‌های این سازمان به منظور پیشگیری از اعتیاد در جامعه را آموزش به جوانان و یادگیری تکنیک‌های نه گفتن عنوان و اظهار کرد: این آموزش‌ها علاوه بر آگاهی جوانان در مقوله اعتیاد، قدرت نه گفتن در زمانی که یکی از دوستان به آنها پیشنهاد حداقل یک‌بار استفاده از مواد مخدر را می دهند، می‌آموزد.
رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر اظهار کرد: سال گذشته در ۵ استان با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر، کارگاه‌هایی را با موضوع آموزش به جوانان برای پیشگیری اجتماعی مبارزه با مواد مخدر برگزار کردیم و در سال‌جاری نیز با اختصاص بودجه بیشتری به این امر، همکاری‌های خود را با ستاد گسترش می‌دهیم.
قبادی دانا افزود: این کارگاه‌ها بیشتر در استان‌هایی که کمتر از ارائه خدمات آموزشی پیشگیری از اعتیاد برخوردارند، همچون استان‌های فارس و کرمان برگزار شد و در سال ۹۳ نیز اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان به منظور پیشگیری اجتماعی از اعتیاد در سازمان جوانان پیش‌بینی شده و محقق خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: توسعه ارائه آموزش در زمینه پیشگیری از اعتیاد از طریق کانون‌های دانشجویی، دانش‌آموزی و کانون جوانان آزاد در شهرها در حال ساماندهی است و توسعه آموزش به منظور اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر در پروژه‌های کاری این سازمان معرفی شده است.

نوشتن دیدگاه


هفت + = شانزده

  • v1 وارثین۱

    نخستین شماره ی نشریه ی وارثین در تابستان سال ۱۳۸۷ […]

حامیان مهرباران