عضویت در خبرنامه

پیوندهای سازمان

رئیس اداره حوادث کمیته امداد در مناطق زلزله‌زده زهان (خراسان جنوبی)

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد حسین کتابیان رئیس اداره حوادث کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و جمعی از مدیران کمیته امداد خراسان جنوبی امروز از مناطق زلزله‌زده زهان بازدید کردند.

رئیس اداره حوادث کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور از روستاهای پدوم‌رود، شاج، بن‌خونیک و زردان منطقه زلزله‌زده زهان از نزدیک بازدید و مشکلات مردم و مددجویان این نهاد را مورد بررسی قرار داد و مقرر شد گزارش این بازدید را برای رسیدگی بیشتر به حسین انواری سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور تقدیم کند.

معاون حمایت و سلامت خانواده اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی در این مراسم از اهدای ۱۲۰ سبد لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان منطقه زلزله‌زده زهان خبر داد و گفت: بدیهی است پس از زلزله و خرابی مسکن و خانه‌ها لوازم‌التحریر دانش‌آموزان نیز از بین می‌رود لذا کمیته امداد در این راستا اقدام به توزیع سبد لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان مددجو و غیر مددجو کرده است.

علی‌اکبر نخعی اظهارکرد: ارزش ریالی هر کدام از سبدهای لوازم‌التحریر مبلغ ۱۰۰ هزار ریال است.

وی با بیان اینکه مردم و هموطنان خیر و نوعدوست همچنان کمک‌هایی را برای مردم زلزله‌زده زهان ارسال می‌کنند، افزود: تا فردا ۲۵ آذر‌ماه جاری کمک‌هایی از خراسان رضوی به این استان می‌رسد که بین مردم حادثه‌دیده منطقه زهان توزیع می‌شود.

نوشتن دیدگاه


پنج + هشت =

  • v2 وارثین۲

    دومین شماره نشریه وارثین در پائیز سال ۱۳۸۷ انتشار یافت. […]

  • imam-moosa04 امام موسی صدر

    حرکت المحرومین «حرکت المحرومین از ایمان حقیقی به خدا و […]

حامیان مهرباران